بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
14:35
یک شنبه 20 اسفند 1391

دامین جدیدی با نام Deluxe: The Fall به ثبت رسیده است که باز هم شکاکی طرفداران را نسبت Square Enix برای ساخت نسخه بعدی بازی Deluxe Ex دوچندان می کند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

دامینی با نام Deluxe The Fall

 

چندین پیش Square Enix یک نشان تجاری با عنوان Deus Ex Human Defiance به ثبت رسانید که بعد ها به طور واضح مشخص شد که این دامین مربوط به فیلمی است که بر پایه The Deus Ex: Human Revolution ساخته می شود و اعلام کرد که بازی بعدی در کار نیست.

حال دامین جدیدی با نام Deluxe: The Fall به ثبت رسیده است که چیز دیگری را برای ما روشن می کند و احتمال می رود که این دامین مربوط به پروژه بعدی شرکت مرموز Square Enix باشد.

در حال حاضر دامین هایی مانند DeusExTheFall.com ، DeusExTheFall.net و DeusExTheFall.co.uk به ثبت رسیده است و به عقیده خیلی ها دامین های ثبت شده مربوط به نسخه بعدی سری بازی های Deus Ex می باشد.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: اخبار بازی ها بازی های در حال انتشار جدیدترین بازی ها خبرها از بازی های جدید دنیای بازی های کامپیوتری نقد بازی ها
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر